Beste Klant

Ondervindt u een probleem met uw VELUX product?  Dan helpen wij u graag verder.

Zodra uw verzoek in ons systeem geregistreerd is, wordt er contact met u opgenomen. Bepaalde aanvragen kunnen wij mogelijk telefonisch of door middel van videobellen oplossen. Mocht het probleem niet telefonisch kunnen worden opgelost, zullen wij automatisch een servicebezoek voor u inplannen.

Wanneer de reparatie van de producten niet binnen de garantievoorwaarden valt, rekent VELUX de kostprijs van de wisselstukken aan, een arbeidsuurloon van 60,- € en 50,- € transportkosten. Deze prijzen zijn exclusief BTW. 

Als gevolg van een groot aantal aanvragen zijn onze doorlooptijden momenteel langer dan normaal.

Wij danken u bij voorbaat voor uw geduld en doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk opnieuw te contacteren.

Alvast bedankt en aarzel niet om mij te contacteren als je vragen zou hebben.

Van harte dank voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groeten. 

Uw VELUX team

 

Formulier servicebezoek: